Gym suédoise



Jag måste berätta om min och Annas kväll på...
GYM SUÉDOISE!!

http://www.youtube.com/watch?v=-OSazdnkX_0


Det är alltså en förening precis som Friskis & Svettis, med samma koncept! Jympapass på svenska helt enkelt. De har lokaler runt om i Frankrike, och nu i sommar gör de en sommarturné. Precis som i Stockholm med omnejd har Gym suédoise gratis jympapass i parker runt om i Paris.
Génial!

Jag och Anna drog således på oss träningskläderna och promenerade iväg till Parc de Choisy en bit bort. Vi fann en samling människor (mest kvinnor, som vanligt...) stå och förbereda sig längst bort i parken. Det var bara att känna sig som hemma. Passet var på pricken likt ett friskispass, med rörelser och upplägg. Något mer sensuella rörelser kanske...

Nästa gång vi går dit ska jag försöka få tag på en bild.
Här är deras hemsida:
http://www.gymsuedoise.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0