Semester!



Godkväll!

Tiden i Paris lider mot sitt slut. Det var sista dagen på Bagel's family idag, så nu har jag semester! Jag och Clémentine har stängt igen hela stället nu inför en och en halv vecka. En del kunder var lite upprörda över detta, när Bagel's Family är ett av få lunchställen som fortfarande har öppet på gatan nu på sommaren. Men så är det bara, vacances here we go och jag har lyckats fylla vårt kylskåp till bredden med philadelphiaost, tonfisk, 1 kg kyckling, fruktsallad, annan sallad och en massa gateaux!

Izabella är tillbaka och imorgon är det vi tre lediga med Paris i våra händer.
Det blir kanske en och annan croissant, vem vet?

Jag köpte min första Parisglass idag! På Berthillon, som är ett av Frankrikes mest populära glasställen. Små kulor, visst, men fasligt goda!

Allt gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0