Boeuf Bourgignon

Det var tre år sedan sist, men nu har jag ätit kött.
Jag var bara tvungen!!! Jag var bjuden hem till Michaël och Lynda från kyrkan, tillsammans med tre andra tjejer, och jag hade glömt att förvarna att jag är vegetarian...

Det var bara att le och äta upp =D Det var ju helt och hållet mitt fel.
Faktum är att det var jättegott. Det var typ som Christers köttgryta fast utan morötter och svamp i stället.
Så var det med det. Nu är jag en falsk vegetarian.

Men det var jättetrevligt allting. Jag var JÄTTETRÖTT efteråt, för hela dagen blev som en enorm hörövning på franska!

http://www.fotoakuten.se/albums/userpics/brun_ko~0.jpg
förlåt ko för att jag åt dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0